fbpx
14.7 C
Бэлць
sâmbătă, mai 4, 2024

30 de basarabeni au petrecut Crăciunul pe stil vechi pe Aeroportul din Frankfurt. Avionul care trebuia să îi aducă acasă a decolat fără ei

Citește și:

30 de basarabeni au petrecut Crăciunul pe stil vechi pe Aeroportul din Frankfurt. Avionul care trebuia să îi aducă acasă a decolat fără ei

Contactați de TVR MOLDOVA, reprezentanții companiei nu au comenta situația, însă au afirmat că vor oferi detalii luni.

Aeronava Frankfurt-Chișinău a companiei HiSky urma să decoleze astăzi, la ora 9:30 de minute. Potrivit pasagerilor, chek-in-ul a început cu întârziere, iar mulți oameni nu au reușit să urce la bordul aeronavei.

NATALIA MOGÎLDEA pasager: „Rândul de la check-in era destul de mare, dar check-in-ul s-a deschis prea târziu, cam pe la 8 și 20. Am poze și dovada. La 8:50, noi eram în rând și respectiv cei care erau în fața mea, noi toți am pierdut avionul.  La 9.00 am facut check-in-ul și am fugit la security checkpoint. Acolo era o catastrofă mare, era China, Irlanda și toți pierdeau avioanele. Problema cea mai mare a fost că nu a fost anunțat boarding is open, grăbiti-vă”.

În total, 30 de basarabeni au rămas de Crăciun pe Aeroportul din Frankfurt, printre care și copii. Oamenii spun că reprezentanții companiei ar fi declarat că de vină sunt chiar pasagerii, care ar fi ratat zborul.

NATALIA MOGÎLDEA pasager: „Ei dau vina pe noi cu o super aroganță, spunându-ne la telefon și pe email cu o aroganță că dacă ați fi fost punctuali ați fi reușit. Ei au reținut avionul cu o oră, dar asta nu a fost suficient. Noi toți am făcut check-in-ul si toți am fost lăsați în aeroport de Crăciun. Nimeni nu ne-a sunat, nu și-a cerut scuze. Catastrofal, suntem în șoc. Acum am zis să mergem să sărbătorim aici, în aeroport”.

Contactați de TVR MOLDOVA, reprezentanții companiei aeriene nu au comentat incidentul și ne-au spus să revenim luni pentru detalii.

TATIANA, reprezentant, compania Hi SKY: „Vă rugăm să reveniți luni. – Dar până luni, ce se întâmplă cu pasagerii? – Dacă aveți nevoie pentru o informație pentru TVR, trebuie să sunați luni”.

Pasagerii spun că își vor cere dreptatea în instanța de judecată.

NATALIA MOGÎLDEA pasager: „Unii și-au luat deja hotel, doi vor să rămână să doarmă peste noapte. nu știu stăm deja pierduți.Eu nu mă opresc aici. Eu merg la bundensland și fac apel ca această companie să fie verificată pentru că sunt drepturile noastre. Ne cerem dreptul de consumator, ori o fac aici, în Germania, la nivel de budensland ori o fac în R. Moldova, ca această aroganță și bătaie de joc să se încheie odată”.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Ultimele știri

/VIDEO/ E timpul de mers la biserică. Creștinii și-au pregătit coșul cu bucatele pe care le vor sfinți

Ultimele pregătiri pentru marea sărbătoare a Învierii Domnului sunt pe sfârșite. După ce au pregătit totul pentru masa de...

Tot ce trebuie să știi despre investiția în aur. Avantaje și dezavantaje explicate de specialiști

Dintotdeauna, aurul a fost considerat cea mai bună opțiune pentru investiții, al căror scop principal e protejarea valorică, fiind...
  sursa: cursbnm.md