Apelurile telefonice, prin care cetățenii sunt telefonați de unele persoane care se prezintă de la un oarecare Centru de investigare a opiniei publice și întrebă dacă „îl susțin în continuare pe președintele Igor Dodon” și dacă cunosc că acesta „este cel mai bine cotat” dintre candidații înscriși în cursa electorală sunt efectuate de compania unui fost purtător de cuvânt al lui Igor Dodon, tot el cumnatul primarului de Chișinău, Ion Ceban.
Jurnaliștii Ziarului de Gardă au constatat că, de fapt, nu este vorba de sondaje, ci de „publicitate prin telefon” și o recunoaște chiar staff-ul electoral al lui Igor Dodon. Serviciile au fost denumite, în raportul financiar depus de Dodon la Comisia Electorală Centrală (CEC) drept „publicitate prin telefon”.
Ziarul de Gardă mai menționează că în raportul financiar depus la Comisia Electorală Centrală (CEC), la 16 octombrie, Dodon a declarat cheltuieli de 36.000 de lei pentru servicii de „publicitate prin telefon”. Aceste servicii au fost prestate de Viatel SRL, companie fondată de cumnatul edilului socialist al Capitalei, Ion Ceban.
Fii mai aproape de echipa TVN.md. Vino pe canalul nostru de Telegram.